Ciekawy temat! Faktycznie, reklamy produktowe kojarzą się głównie ze sprzedażą fizycznych produktów, ale przy odpowiednim podejściu da się je skutecznie wykorzystać także w przypadku usług – zwłaszcza jeśli usługa jest powiązana z konkretnym efektem wizualnym lub funkcjonalnym.
Przykład? Strony sprzedające produkty do remontu mogą świetnie łączyć to z usługami doradztwa lub instruktażem. Np. tutaj: https://herohome.pl/category/remont – choć to sklep, to można zauważyć, jak sposób prezentacji produktów może inspirować użytkownika do działania. Gdyby do tego dodać usługę montażu lub konsultacji jako „produkt”, spokojnie dałoby się ją promować w PLA.
Ważne, żeby zadbać o konkretny przekaz w feedzie produktowym – nawet dla usług – np. zamiast nazwy „doradztwo remontowe” można dać „Plan remontu łazienki w 24h – indywidualna konsultacja”. Google wtedy łapie to jako coś, co ma realną wartość.
Czy ktoś z Was próbował takich hybrydowych kampanii (usługa + produkt)? Chętnie poczytam case’y.