Strona główna forum E-commerce SEO, Pozycjonowanie Eksperymenty w adwords

Eksperymenty w adwords

Metody, sposoby i czasy pozwalające sprawnie pozycjonować...

Post 19 mar 2018, o 16:11

Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

Elo! Ustawiam sobie eksperyment w adwords ale nie wiem jaką date rozpoczęcia i zakończenia wpisać. Jak długo powinna trwać ta wersja robocza żebym sie coś sensownego dowiedział z tego eksperymentu? I czy w tym czasie jak przeprowadzam eksperyment prawdziwa reklama zostaje wstrzymana na ten czas czy funkcjonuje sobie dalej tylko że ze starymi ustawieniami? Pomóżcie biednemu acz ambitnemu laikowi :p

Eksperymenty w adwords

PostTeraz jest 25 lis 2024, o 13:04
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet

Post 20 mar 2018, o 12:00

Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

jak na laika to troche sie rzuciłes na głęboką wode, eksperymenty nie dość ze trzeba umieć przeprowadzić to jeszcze poprawnie zinterpretowac wyniki, jesteś pewny ze potrafisz?

Post 21 mar 2018, o 16:02

Posty: 32
Gadu-Gadu: 0

Wszystko zależy od kampanii, którą prowadzisz i tego, jak dużym cieszy się zainteresowaniem. Przykładowo, możesz mieć kampanię, która dziennie ma 10 kliknięć lub taką, która ma ich 100. Aby wyciągnąć wnioski z testów, nie tylko tych prowadzonych w kampaniach Adwords, musimy mieć dane, które pozwolą nam ocenić skuteczność. Ciężko jest określić konkretny czas trwania eksperymentu, ale istnieje możliwość, aby ręcznie zakończyć eksperyment w momencie, w którym uznamy to za stosowne, analizując wyniki. Wystarczy w ustawieniach eksperymentu przy dacie zakończenia wybrać “brak”. Oryginalna kampania nie jest wstrzymana. Podczas wyszukiwania przez potencjalnego klienta system losowo wybiera reklamy z oryginalnej kampanii lub eksperymentu. Wszystko zależy od ustawień podczas konfiguracji eksperymentu, jakie wybrałeś.
Ekspert firmy Supremum SEO - https://supremumseo.pl/ Obrazek

Post 22 mar 2018, o 13:28

Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

Im dalej w tym ide i więcej czytam tym bardziej wątpie :p potrzebne są w ogóle te eksperymenty czy zabrałem sie za cos za co tak naprawde nie musiałem?

Post 23 mar 2018, o 15:56

Posty: 32
Gadu-Gadu: 0

Eksperymentowanie w Google Adwords może przynieść wiele korzyści i pomóc jak najlepiej zoptymalizować kampanię. Przy pomocy wersji roboczej możemy przetestować wiele elementów kampanii i sprawdzić, jakie ustawienia będą dla niej najkorzystniejsze. Eksperyment może dotyczyć stawek, słów kluczowych, treści reklam, etc. Istotne jest tutaj testowanie nie więcej niż jednej zmiennej na raz, ponieważ tylko w ten sposób dowiemy się, która z nich faktycznie wpływa na jakość reklamy. Pamiętaj też, że tylko jedna z wersji roboczych może być aktywna jako eksperyment. Jeśli będziesz potrzebował pomocy doświadczonych specjalistów Google Adwords, zapraszam do kontaktu z Supremum SEO: tel. 12 444 14 86.
Ekspert firmy Supremum SEO - https://supremumseo.pl/ Obrazek

Post 26 mar 2018, o 11:49

Posty: 1
Gadu-Gadu: 0

Jeżeli potrzebujesz jakiejś bardziej skomplikowanej kampanii to lepiej poprosić o pomoc specjalistów. Sam miałem problem ogarnąć ale znalazłem sobie taką firmę http://e-prom.com.pl i mi bardzo fajnie pomogli wszystko przygotować


Powrót do SEO, Pozycjonowanie