Witaj, istnieje coś takiego jak pozycjonowanie lokalne. Oznacza dopasowanie wyników wyszukiwania do lokalizacji użytkownika. Google robi to automatycznie, ale dobrze jest stworzyć wizytówkę w Google Moja Firma i uzupełnić dane teleadresowe firmy, aby zwiększyć szansę na pojawienie się naszej witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Oprócz tego wybiera się frazy lokalne, czyli na przykład zawierające najbliższe miasto. Inaczej opisuje się też meta tagi. Jeśli zależy Ci na bardziej precyzyjnym ukierunkowaniu kampanii, na przykład na dwa województwa, na obszarze których działasz, możesz też zdecydować się na kampanię Adwords. Czy warto? Zawsze, jeśli zależy Ci na zwiększeniu ruchu na stronie i zdobyciu nowych klientów. To jedna ze skuteczniejszych form promowania swojej działalności w internecie. Jeżeli chciałbyś skorzystać z usług agencji pozycjonującej, zapraszamy do Supremum SEO! Mamy wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych oraz przeprowadzaniu kampanii Adwords, z chęcią pomożemy przesunąć Twoją witrynę w górę googlowego rankingu