[SKLEP DO POSTAWIENIA]
Dzień Dobry,
Posiadamy sieć sklepów stacjonarnych oraz ecommerce www.cliffsport.pl
zbudowany na spree commerce, chcemy dokonać migracji na nową wersję magento.
Jednym z większych problemów – zagadnień, jest połączenie sklepu internetowego ze stacjonarnymi.
Obecnej mamy rozwiązanie: spree <–> autorski program desktopowy <–> subiekt (każdy subiekt jest lokalny i działa w odosobnieniu od innych). Program desktopowy służy do eksportu stanów sklepu do eSklepu oraz do realizacji zamówień, importuje zamówienia do subiekta, aby je obsłużyć i wystawić paragon.
Nie posiadamy magazynu centralnego, do realizacji i rozdzielenia zamówień po stronie spree jest algorytm optymalizujący. Po pierwsze optymalizuje zamówienie składające się z wielu produktów, aby wysłać je z jak najmniejszej ilości sklepów (wysyłki są realizowane bezpośrednio do klienta, czyli przy jednym zamówieniu może dostać kilka paczek), następnie optymalizuje wybierając sklepy, które mają najwięcej danego towaru.
Jest to najbardziej problematyczny punkt w przypadku rozmów z innymi ecommerce. Widzieliśmy, że są gotowe moduły do integracji subiekta GT z Magento. Pytanie czy są jakieś na tyle zaawansowane by udźwignęły nasze zapotrzebowanie i można je było zaimplementować?
Kilka innych ważnych dla nas punktów:
- Moduł, który pokazuje klientowi dostępność towaru w danym sklepie stacjonarnym.
- Integracja z Subiektem GT
- Moduł, który będzie miał program lojalnościowy, a najlepiej połączenie programu lojalnościowego online i offline
- integracje z przeglądarkami (domodi, ceneo itp.), Allegro, facebook, adwords, google tag manager
- różne działania promocyjne dostępne na platformie - różna kombinacja kodów rabatowych plus rabat za newsletter itd.
- przeniesienie obecnej bazy produktowej
- przygotowanie sklepu pod optymalizacje SEO
- strona główna łatwa do modyfikowania z poziomu panelu.
Interesuje nas jaki byłby koszt wdrożenia i przewidywany czas. Jak wygląda u obsługa sklepu powdrożeniowa (updaty, ulepszenia oraz jak coś się samo z siebie spierniczy). Budżet: do 25 tys. netto jednakże, nie wszystkie funkcjonalności musimy wdrażać od razu.