Strona główna forum Wsparcie Problemy z działaniem Backend nie dziala prawidlowo po aktualizacji - pomocy

Backend nie dziala prawidlowo po aktualizacji - pomocy

Wszystkie problemy związane z działaniem sklepu...

Gadu-Gadu: 0

witam

czy ktos moze mnie poratowac? jesli chodzi o magento, to jestem zupelnie zielony... dotychczas omijalem go duzym kolem, poniewaz uwazam go za dobry system, jednak zbyt obszerny... niestety mama kilka osob dla ktorych musze wykonac strone dokladnie w oparciu o ten system, a niestety juz na samym poczatku utknalem...

gosc mial wersje 1.3.x i ktos dokonal dla niego aktualizacji do wersji 1.4.1.1 co spowodowalo, ze strona w dalszym ciagu dziala poprawnie z wyjatkiem panelu administracyjnego.. po zalogowaniu sie do panelu nie mozna edytowac produktow, zarzadzac kategoriami oraz robic wielu innych rzeczy, poniewaz wyswietla sie bialy ekran... czy ktos moglby mi cos doradzic? zakladam, ze szablon nie jest kompatabilny z nowsza wersja, chociaz problem nadal wystepuje mimo, ze wgralem nowy szablon dla admina z nowszej i ze starszej wersji.... najprwdopodobniej nie sa to rowniez uprawnienia do plikow, poniewaz nikt ich nie zmienial... nie mam zatem pojecia co moze byc za problem... prosze o wsparcie

Backend nie dziala prawidlowo po aktualizacji - pomocy

PostTeraz jest 22 lis 2024, o 10:52
Google

przy aktualizacji sklepu, powinien się zaktualizować też szablon administracji sklepu, wgrywanie starego szablonu admina to wielki bład, szablon ma być z wersji która jest zainstalowana,

biały ekran to może być problem jakiegoś błędu PHP, może wyedytuj pokazywanie błędów w index.php
i zakomentuj IF-a odpowiadającego za tryb developerski

wtedy może zobaczysz błąd i będziesz w stanie go poprawić
hosting-magento.pl / magentohosting.eu - szybki hosting Magento
https://www.mage24.pl/ - twój sklep Magento 2 w 5 minut