Strona główna forum Wsparcie Szablony Magento... Grafika w Magento - co i gdzie?

Grafika w Magento - co i gdzie?

Forum poświęcone projektowaniu layout'ów dla Magento...

Post 25 sty 2009, o 22:20

Posty: 2
Gadu-Gadu: 4510046

Witam,
Na wstępie chciałbym się przywitać, właśnie się zarejestrowałem, a to mój pierwszy post.

Jeżeli chodzi o pytanie to szukałem tego info w kilku miejscach, między innymi na stronie magento, ale bezskutecznie.
Czy ktoś z Was posiada lub jest w stanie przygotować listę umiejscowienia poszczególnych grafik w Magento.
Jestem grafikiem i planuję trochę "przyszaleć" z grafiką. Ale jak już powiedziałem jestem grafikiem i nie jestem genialny w skryptach oraz szukaniu linijek kodu dot. grafiki.

Gdyby ktoś z Was był w stanie stworzyć albo opis albo obrazek strony głównej z zaznaczonymi elementami i ich umiejscowieniem w strukturze sklepu. Nie tylko ja ale chyba cała armia ludzi zainteresowanych magento będzie wdzięczna. W zamian mogę zaoferować skromną sumkę lub usługi graficzne :)

Pozdrawiam i z góry dzięki.

Grafika w Magento - co i gdzie?

PostTeraz jest 28 mar 2024, o 15:17
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet


Posty: 1575
Gadu-Gadu: 0

hosting-magento.pl / magentohosting.eu - szybki hosting Magento
https://www.mage24.pl/ - twój sklep Magento 2 w 5 minut

jemoon Avatar użytkownika
Administrator

Posty: 529
Lokalizacja: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0

witam,
@nspire jeśli chodzi o kwestie umiejscowienia grafik itp itd to wszystko załatwione jest w folderze skin/frontend..... - tam znajdują się obrazki i arkusze stylów. Jeśli chcesz szybko i konkretnie się dowiedzieć gdzie jest jaki obrazek, jaki styl odpowiada za konkretny <div> itp itd polecam zainstalowanie i opanowanie obslugi FireBuga dla FireFox'a. Jeśli chodzi natomiast o kwestie związane z układem stron, rozmieszczeniem bloków, boksów, ilością kolumn itp to wszystko to załatwiane jest w app/design/frontend...


Posty: 2
Gadu-Gadu: 4510046