Strona główna forum Wsparcie Problemy z działaniem Problem po instalacji z wyświetlaniem stron

Problem po instalacji z wyświetlaniem stron

Wszystkie problemy związane z działaniem sklepu...

FoX

Posty: 4
Gadu-Gadu: 0

Witam wszystkich,

Na wstępie zaznaczę iż jestem początkującym użytkownikiem, także proszę o wyrozumiałość. Mam problem z poprawnym wyświetlaniem strony głównej. Postanowiłem przetestować Magento na domowym serwerze. Instalacja przebiegła bez błędów i problemów, lecz tuż po zakończeniu i wyświetleniu frontendu ładuje się coś takiego:

http://img706.imageshack.us/img706/3691 ... agento.jpg

Po dodaniu nowych kategorii są one widoczne jedynie w panelu admina. Z produktami jest to samo, pojawiają się dopiero przy przeglądaniu mapy strony. Być może wina leży po stronie konfiguracji php, albo bazy danych? Jak wspomniałem, dopiero raczkuję w tym temacie. Nie wgrałem sample data, ale to chyba nie jest wymagane? Bardzo proszę o pomoc.

Magento v. 1.4.0.1
Serwer Apache2 na debianie { PHP 5.2.6 + lenny8, MySQL 5, itd.}

Problem po instalacji z wyświetlaniem stron

PostTeraz jest 29 mar 2024, o 08:56
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet


Posty: 311
Gadu-Gadu: 3279331

odswiezyles cache??

FoX

Posty: 4
Gadu-Gadu: 0

Tak, nie pomaga :(


Posty: 73
Gadu-Gadu: 277722

A czy nowe kategorie dodałeś w domyślnie utworzonej kategorii ROOT?
SingleMalt.pl | The real taste of whisky

FoX

Posty: 4
Gadu-Gadu: 0

Podkategorie wyświetlają się po dodaniu do utworzonej domyślnie kategorii, ale przydzielone do nich produkty nadal są niewidoczne(tak, 'is active' = 'yes'). Inne kategorie root się nie wyświetlają. Wszystko wygląda w porządku z poziomu administracji, ale na frontendzie same kłopoty :/


Posty: 73
Gadu-Gadu: 277722

Ok, jest postęp. Tzn kategorie podpięte do root są widoczne, ale produkty nie. Rozumiem ze tworzy Ci sie juz automatycznie menu na glownej z kategoriami.
Aby produkt byl widoczny musisz: