Strona główna forum Wsparcie Moduły i dodatki Moduł Płatności.pl

Moduł Płatności.pl

Wszystko o modułach i dodatkach dla Magento...

Post 27 lip 2009, o 18:20

Posty: 428
Lokalizacja: W-wka
Gadu-Gadu: 36599

przejdź na kkkonradowy DotPay, umowa z nimi to chwila usługi podobne a i działa o niebo lepiej :)
http://transit.waw.pl - Sklep oparty o Magento

Moduł Płatności.pl

PostTeraz jest 5 gru 2020, o 23:58
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet

Post 28 lip 2009, o 08:41

Posty: 86
Gadu-Gadu: 2878306

Dziś znów ten sam problem...

kulfon250
rozwiązanie chyba będzie warte przemyślenia, choć bardzo nie lubię tak co chwile zmieniać dość kluczowych elementów strony ze względu na przyzwyczajenia klientów.

Czy ktoś jest w stanie mi pomoc?

Post 28 lip 2009, o 17:01

Posty: 1574
Gadu-Gadu: 0

proponuje zakomentować w pliku app/code/community/Sto/Platnoscipl/contrillers/PlatnosciplController.php linijke nr 180
}elseif(in_array((int) @$transaction->trans->status, array(7, 2, 3))) {
   $order->cancel();
}


na

}elseif(in_array((int) @$transaction->trans->status, array(7, 2, 3))) {
   //$order->cancel();
}


powinno pomóc
hosting-magento.pl
Hosting-Magento.pl = szybki hosting + bezpłatna pomoc z problemami Magento (także programistyczna)

Post 10 sie 2009, o 15:08

Posty: 73
Gadu-Gadu: 0

Ja mam takie pytanie.

Jesteśmy na stronie zamówienia, wybieramy jakiś bank np. BGŻ, kieruje nas na stronę informacyjną

Obrazek

na tej stronie klient się rozmyślił i wybiera Wróć do sklepu i o dziwo otrzymuje taki komunikat:

Zamówienie zostało przekazane do realizacji

Dziękujemy za złożenie zamówienia!

Numer Twojego zamówienia to: xxxxxxxx.
Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem oraz linkiem do śledzenia statusu zamówienia.


Chyba tak nie powinno być bo nie zapłacił. Co jest nie tak?

Post 10 sie 2009, o 22:31

Posty: 1574
Gadu-Gadu: 0

Raczej właśnie tak powinno być. Niektóre banki nie mają interfejsu webowego zintegrowanego z płatnościami prze internet i dlatego działa to tak jak działa.
hosting-magento.pl
Hosting-Magento.pl = szybki hosting + bezpłatna pomoc z problemami Magento (także programistyczna)

Post 10 sie 2009, o 22:34

Posty: 73
Gadu-Gadu: 0

No ale to wprowadza zamieszanie bo ja i klient zostajemy automatycznie powiadomieni emailem o tym że zamówienie jest realizowane.
Więc tak nie może być.

Post 18 sie 2009, o 08:29

Posty: 8
Lokalizacja: Londyn
Gadu-Gadu: 1159025

Ale dlaczego tak nie moze byc? Przeciez rola platnosci.pl w tym wypadku konczy sie wlasnie na pokazaniu numeru konta. Zamowienie zostalo przyjete, a zamowienie nie rowna sie platnosci. W tej sytuacji klient powininen pojsc do swojego konta i zrobic reczny przelew (czy to w okienku czy przez internet). Wtedy Ty ustwaiasz recznie status zamowienia na "Przetwarzam" (czy jak to tam sie po polsku nazywa) i juz. Skoro nie chcesz tego typu zamieszania po prostu wylacz ten bank w platnosci.pl.

Post 18 sie 2009, o 15:09

Posty: 73
Gadu-Gadu: 0

Nie może tak być bo wyświetla się komunikat że zamówienie zostało przekazane do realizacji a przecież klient się rozmyślił. Do tego sklep wysyła automatycznie emaila do klienta o realizowaniu zamówienia za które klient nie ma ochoty zapłacić. Więc wyobraź sobie że jesteś klientem, rezygnujesz a dostajesz email o realizacji więc chyba masz jakieś wątpliwości które trzeba wyjaśniać, klient traci czas a nie powinien. Takie rzeczy źle działają na wizerunek sklepu.
O to całe zamieszanie.
Po drugie nie tylko ten bak ma taki formularz więc wyłączenie to głupi pomysł.

Post 18 sie 2009, o 15:31

Posty: 1574
Gadu-Gadu: 0

Nie będę się z wami kłócił, z technicznego punktu widzenia jest to dobre rozwiązanie, przecież i tak platnosci.pl przesyłają raport do magento czy wpłacono na konto dana kwotę i to dopiero po tym fakcie zamówienie powinno być praktycznie realizowane. I jeszcze jedno @przemek nie powinieneś się czepiać magneto i zawracać tym głowy forumowiczom , lepiej szukaj kontakatu z gościami z płatnosci.pl
hosting-magento.pl
Hosting-Magento.pl = szybki hosting + bezpłatna pomoc z problemami Magento (także programistyczna)

Post 18 sie 2009, o 16:14

Posty: 73
Gadu-Gadu: 0

kkkonrad nie czepiam się magento i chyba to nie jest zawracanie głowy tylko zwrócenie uwagi na tą dosyć ważną sprawę.
Oczywiście napisałem w tej sprawie do platnosci.pl, w odpowiedzi otrzymałem informację że oni nie mogą nic z tym zrobić i jedyne co ja mogę zrobić to wprowadzić zmiany w sklepie, np. zmienić treść tego napisu.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Moduły i dodatki