Podajesz mi konfigurację po stronie platnosci.pl a ja się pytam o konfigurację po stronie magento w system/konfiguracja/sposoby płatności. Jest tam kilka opcji i może wiesz co tam wpisać?
Tak wiem tylko nie wiedziałem gdzie jest znaleźć. Już wiem: Moje sklepy > kliknąć w nazwę sklepu > wybrać zakładkę Lista Punktów Płatności > kliknąć w nazwę dodanego punktu płatności
Panowie już po raz kolejny mam taki problem: Klient dokonał płatności, pieniądze dotarły, ale w magento mam status anulowane. Adresy portów mam ustawione jak powyżej. Spotkał się ktoś z podobnym problemem ?
Rozwiązane: spacja w kluczach md5... nie ma to jak prze kleić
mam zamowienie od klienta oplacone przez platnosci.pl - pieniadze przeszly - status zamowienia - "anulowany". Pytanie: jak odblokować zamówienie abym mógł je realizowac? Da się je jakoś ręcznie przywrócić? Gdzie mozna sprawdzic, i czy to Wam tez się zdaża, że płatność "przechodzi" a status zamówienia jest niepoprawny? Na szczęście przytrafilo mi się to pierwszy raz, ale wolał bym aby to sie nie powtarzało. Klient stały - na szczescie wyrozumialy.
Wczoraj ponownie coś takiego mi się przytrafiło. Zgłosilem problem do płatnosci.pl - konsultant odpisał, że w logach nic niepoprawnego nie wypatrzył i że jest to prawdopodobnie problem na poziomie sprawdzania kwot przez sklep... To już trzeci taki przypadek u mnie - ktoś miał już podobnie? Inne płatności "wchodzą" poprawnie co jeszcze bardziej zbija z tropu....