Strona główna forum Ogólnie o Magento Hosting pod Magento Gdzie moge testować

Gdzie moge testować

Wszystko o hostingu, wymaganiach Magento i sprawdzonych firmach hostingowych...

Post 10 sie 2010, o 09:05

Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

Witam, jestem calkowicie zielony w temacie sklepow internetowych i poszukuje hostingu, na ktorym moglbym postawic magento i zobaczyc jak to sie je. Nie chce wydawac kasy narazie bo nie wiem czy bede w stanie sam cokolwiek zdzialac czyli chce tylko zainstalowac magento, zeby moc poprzegladac sobie co ma do zaoferowania. Jakies propozycje? Dodatkowo zastanawialem sie czy finalnie jesli ogarne magento warto postawic swoj serwer w domu? Oczywiscie tez nie bardzo sie w tym w chwili obecnej orientuje, moze macie jakies linki do dobrego opisu, jak taki serwer sie tworzy od strony sprzetu i oprogramowania?

Gdzie moge testować

PostTeraz jest 29 mar 2024, o 00:40
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet

Post 10 sie 2010, o 09:24

Posty: 729
Gadu-Gadu: 0

Jak chcesz przetestować to zainstaluj magento lokalnie np na xampp.
Magento krok po kroku - aktualne informacje ze świata magento.

Post 25 sie 2010, o 14:44

Posty: 4
Gadu-Gadu: 0

Możesz przetestować u mnie. Standardowo 14 dni za darmo. http://voxar.pl

W razie problemów pisz od razu na maila, staram się dostrajać konto standardowe, tak aby średniej wielkości sklep na Magento chodził bez problemów.

Post 20 lut 2011, o 17:34

Posty: 1
Gadu-Gadu: 0

www.brandweb.pl masz tu 7 dniowy okres próbny za który nic nie płacisz. Możesz instalować i testować do woli przez 7 dni.

Post 12 lip 2012, o 22:09

Posty: 3
Gadu-Gadu: 0

hej, te linki wyglądają na nieaktualne - gdzie można postawić magento i potestować?

Ania

Post 12 lip 2012, o 22:18

Posty: 1575
Gadu-Gadu: 0

hosting-magento.pl / magentohosting.eu - szybki hosting Magento
https://www.mage24.pl/ - twój sklep Magento 2 w 5 minut

Post 13 lip 2012, o 09:30

Posty: 729
Gadu-Gadu: 0

Proponuję sprawdzić vipower