Strona główna forum E-commerce SEO, Pozycjonowanie SEO PR - jakich efektów mogę się spodziewać?

SEO PR - jakich efektów mogę się spodziewać?

Metody, sposoby i czasy pozwalające sprawnie pozycjonować...


Posty: 10
Gadu-Gadu: 0

Hej! prowadzę własną firmę i od paru miesięcy moją stroną zajmuje się firma pozycjonerska. Ostatnio wspominali coś właśnie o SEO PR i jestem ciekawa na czym to dokładnie polega. Poczytałam trochę w internecie ale nie znalazłam tego co mnie najbardziej interesuje, a mianowicie jakich dokładnie korzyści można się spodziewać?

SEO PR - jakich efektów mogę się spodziewać?

PostTeraz jest 28 mar 2024, o 13:38
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet


Posty: 32
Gadu-Gadu: 0

Głównym celem prowadzenia działań SEO PR jest stworzenie pozytywnego wizerunku danej firmy czy osoby w internecie. Sprawia on, że zaufanie oraz rozpoznawalność marki wśród obecnych i potencjalnych klientów wzrasta. Takie działania sprawdzają się podczas wyszukiwań internautów związanych z daną firmą (np: nazwa marki - opinie, nazwa firmy - praca). W ten sposób firma może pokazać się klientom z atrakcyjnej strony. Celem jest osiągnięcie rozpoznawalności i wzbudzenie pozytywnych skojarzeń, które w przyszłości mogą zamienić się na ponowne wybranie przez nich oferty danej firmy. Są to ważne działania w sytuacjach kryzysowych firmy, ale nie tylko. SEO PR-em warto zainteresować się również wtedy, gdy marka jest ciągle mało znana i w ten sposób przedstawić ją potencjalnym odbiorcom.
Ekspert firmy Supremum SEO - https://supremumseo.pl/ Obrazek


Posty: 10
Gadu-Gadu: 0

no właśnie coś takiego przedstawiali mi na spotkaniu. Wydaje mi się, że w moim przypadku (prowadzę sklep internetowy) to dobre rozwiązanie, na które się chyba zdecyduję.


Posty: 6
Gadu-Gadu: 0

Na jakiej zasadzie to dokładnie polega. Jakimi narzędziami można to osiągnąć? Są jakieś specjalnie stworzone do tego?


Posty: 32
Gadu-Gadu: 0

Na działania związane z SEO PR składa się kilka elementów, których wykorzystanie powinno zrealizować wszystkie cele, które opisałem we wcześniejszym poście. Na samym początku warto przeprowadzić w internecie analizę treści na temat firmy. Jeśli znajdziemy wśród nich pozytywne wzmianki, ważne jest wypozycjonowanie ich na jak najwyższych pozycjach. Często jest to pierwszy kontakt klienta z firmą, dlatego jest to takie ważne. Jeśli specyfika Twojej branży pozwala wypowiadać się jako ekspert w danej dziedzinie, możesz pisać eksperckie artykuły i umieszczać je na serwisach branżowych. Dobrą praktyką jest również monitorowanie opinii i reagowanie na nie, szczególnie warto zwrócić uwagę na negatywne komentarze, które mogą spowodować wiele szkód.
Ekspert firmy Supremum SEO - https://supremumseo.pl/ Obrazek


Posty: 6
Gadu-Gadu: 0

Dzięki za odpowiedź, zainteresował mnie ten temat, więc chyba poszukam dodatkowych informacji o tym


Powrót do SEO, Pozycjonowanie