Witam!
Mamy podłączony sklep do usługi google analytics i zauważyłem, że ludzie w ok. 90% porzucają koszyk. Wiem, że tak dzieje się w niejednym sklepie internetowym, ale może macie jakiś sposób jak zniwelować takie porzucenia.
Nasz schemat zakupów:
-Klient dodaje produkty do koszyka
-Wchodzi w koszyk (jeżeli ma kod rabatowy to go wpisuje) i podaje dane do dostawy (podstawowe tj. adres, telefon, e-mail)
-Wybiera opcje dostawy:
--poniżej 100zł przesyłka kurierska - 13zł
--powyżej 100zł przesyłka kurierska za free
-Wybiera metodę płatności
--poniźej 100zł:
---Pobranie +2zł do kosztów przesyłki (15zł za całą przesyłkę)
---Zwykły przelew 0zł (13zł za całą przesyłkę)
--powyżej 100zł pobranie i przelew 0zł (Cały koszt przesyłki za free)
-zatwierdza wybór
Dodam, że wszystkie ceny są czytelnie napisane.
Czytałem, już wiele na internecie na ten temat, ale nic nie pomaga. Wiem, że w 100% nie jest możliwe zniwelowanie porzucenia koszyka.
Dodam jeszcze, że jest to nowootwarty sklep internetowy. Sklepy stacjonarne działają już pare lat.
Pozdrawiam,
Krzysiek