Cześć, tam
Jest wiele opcji dotyczących twojego pytania. Wszystko zależy jednak od twojej wiedzy technologicznej, budżetu i potrzeb. Ogólnie mówiąc, mogę wyróżnić 3 rozwiązania, które możesz wybrać:
Skonfiguruj swój e-sklep ręcznie - na wypadek, gdybyś był doświadczonym technikiem lub miał dedykowany zespół programistów
Wynajmij programistę - skuteczne wyniki za rozsądną cenę
Użyj automatycznego narzędzia do migracji - bezpiecznej, łatwej i szybkiej opcji, bez angażowania specjalistycznej wiedzy technicznej. Wysoka jakość przy stosunkowo niskich kosztach.
Powiedziałbym, że najnowsza opcja jest prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą zaoszczędzić czas i zasoby oraz czerpać korzyści z "braku ingerencji użytkownika".
Przy tej okazji mogę polecić korzystanie z usługi Litextension. Może pomóc w uruchomieniu witryny e-mail w krótkim czasie. Ponadto oferuje wsparcie 24/5 i doradztwo, dzięki czemu możesz w znacznym stopniu skorzystać z niego.
Mam nadzieję, że to pomoże.