W tym tygodniu oddaliśmy do użytku wtyczkę do platformy Magento umożliwiającą szybką integrację z Polskim systemem SALESmanago Marketing Automation. Jest to pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie system Marketing Automation, z którego korzysta ponad 500 klientów w segmencie B2B i B2C - 80% z nich to Małe i Średnie firmy.
SALESmanago identyfikuje osoby i firmy pojawiające się na stronie WWW i monitoruje ich zachowanie. Na tej podstawie system segmentuje aktualnych i potencjalnych klientów i realizuje automatyczne akcje w wybranych przez klienta kanałach marketingowych i sprzedażowych.- E-Mail Marketing i Newslettery (dynamiczne dopasowane oferty produktowe)
- Dynamiczna personalizowana treść na stronie WWW (formularze kontaktowe i treści)
- Kanał mobilny (SMS, VMS, Aplikacje Mobilne)
- Remarketing Adwords, Facebook, RTB
- Powiadomienia i alerty dla działów sprzedaży i Call Center
Pełen opis integracji oraz sama wtyczka znajduje się TUTAJ