Strona główna forum Wsparcie Konfiguracja Transport - wycena indywidualna.

Transport - wycena indywidualna.

Wszystko o konfiguracji, możliwościach i ustawieniach...

Post 1 lis 2013, o 19:03

Posty: 7
Gadu-Gadu: 0

Witam,

Mam następujący problem.
Przy wycenie transportu, korzystam z Webshopapps Premium Rates, wszystko w miarę sprawnie działa. Jednak raz na jakiś czas zdarza się klient z regionu europy, którego nie mam wycenionego (transportu) i taki klient składając zamówienie zatrzymuje się na etapie wyboru kosztów transportu. Zatrzymanie jest dość brutalne bo komunikatem z prośbą o kontakt...

Szukałem jakiegoś modułu do indywidualnej wyceny transportu, coś, co działałoby w sposób następujący:
klient z regionu, który nie jest wyceniony -> Informacja o konieczności przygotowania wyceny indywidualnej transportu -> klient składa zamówienie bez wyceny transportu.

Ja po otrzymaniu wyceny z firmy transportowej, aktualizuję zamówienie o transport, klient płaci i jest ok.

Czy istnieje coś co działałoby w powyższy sposób?
Z góry dziękuję za pomoc.
Mirek

Transport - wycena indywidualna.

PostTeraz jest 25 sie 2019, o 09:31
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet


Posty: 28
Gadu-Gadu: 0

Wg mnie takie rozwiązanie jest kiepskie - klient się gubi i pod koniec realizacji zamówienia nie wie czy ma potwierdzić zakup czy nie - bo nie wie ile to będzie go ostatecznie kosztowało - ja bym olał taki markiet ;).

Na Twoim miejscu wycenił bym przesyłki do poszczególnych regionów i ani Ty, ani tym bardziej klienci nie musieliby się przejmować jakimiś dziwnymi sytuacjami typu - otrzymaj wycenę czy coś takiego - e-commerce polega na tym, że wchodzisz, 2 razy klikasz i czekasz na kuriera.

Po prostu wyceń dostawy do poszczególnych regionów wg wagi towarów i dodaj je w tablach kosztów i tak będziesz musiał to zrobić kiedy jakiś klient poprosi Cię o dostawę.

Jeśli mimo wszystko nie chcesz tego robić to - dodaj baner "Otrzymaj koszty dostawy do poszczególnych regionów Euro - przed zakupem" po kliknięciu niech otwiera się mailto:twoj@mail.pl z wpisanym od razu tematem wiadomości, albo jeszcze prościej możesz dodać formularz kontaktowy z tematem : "Niestandardowy koszt dostawy". Wtedy klient otrzyma wycenę zanim przystąpi do (w przypadku wielu sklepów na magento) żmudnego procesu zamawiania.

Szczerze mówiąc i tak pierwsza opcja z wycenieniem wszystkiego jest najkorzystniejsza - klient od razu wie ile płaci, Ty nie tracisz czasu na sprawdzanie ile to będzie kosztowało dla każdego z osobna i wszyscy są HAPPY.


Posty: 7
Gadu-Gadu: 0

Dzięki za propozycję.

Chyba tak właśnie postąpię, oszacuję przybliżone koszty dostawy. Pomysł z formularzem z prośbą o wycenę indywidualną ciekawy, czasami proste rozwiązania są najlepsze :)

Pozdrawiam
Mirek


Powrót do Konfiguracja



cron