Strona główna forum Wsparcie Problemy z działaniem Sklep wysypuje sie bez powodu

Sklep wysypuje sie bez powodu

Wszystkie problemy związane z działaniem sklepu...

Post 26 lip 2010, o 05:30

Posty: 74
Gadu-Gadu: 0

Witam!

Posiadam dwa sklepy na magento.
Działają już jakiś czas i dziś rano otwieram swój sklep i wysypał się. Od początku zabawy z magento miałam podobne problemy, dlatego na długi czas zrezygnowałam z tego systemu jednak miałam nadzieję, że im nowsza wersja, tym będzie lepiej.
Dziś spotkała mnie kolejny raz niespodzianka. Tyle pracy i czasu, jaki włożyłam w uruchomienie sklepu na magento, ponieważ nie potrafię uporać się z importem, ponieważ nie znam się na bazach danych, poza tym klienci, stali klienci, nowi...
Aż mi ręce opadły, magento to ogromne ryzyko. Jeszcze wczoraj wieczorem działał normalnie a dziś..
I co ja mam teraz zrobić, stawiać sklep od nowa???

Wiem, że wyczyszczenie cache pomaga, tak jak w tym wypadku pomogło, ale czy nie ma sposobu na to, żeby nie musieć ręcznie tego czyścić?
Jak widać pora jest dosyć wczesna, za chwilę wychodzę do pracy, jeśli nie miałabym czasu, to taki zonk wisiałby w internecie do popołudnia, mnie to po prostu powala.
Uśmiechnij się - jutro możesz nie mieć zębów ...

Sklep wysypuje sie bez powodu

PostTeraz jest 19 kwi 2024, o 01:49
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet

Post 26 lip 2010, o 08:59

Posty: 729
Gadu-Gadu: 0

Ustaw zadanie cron-a na czyszczenie cache i będzie po sprawie
Magento krok po kroku - aktualne informacje ze świata magento.

Post 26 lip 2010, o 13:08

Posty: 428
Lokalizacja: W-wka
Gadu-Gadu: 36599

Powiem tak, nie wiem , na której wersji pracujesz ale mój sklep na 1.3.2.4 pracuje bez czyszczenia cachu, stabilnie od kilku miesięcy, a wcześniej podobnie tylko na poprzednich wersjach.
Także dziwnie brzmi to co piszesz o konieczności jego czyszczenia by pracował.
http://transit.waw.pl - Sklep oparty o Magento

Post 27 lip 2010, o 05:52

Posty: 74
Gadu-Gadu: 0