Witajcie,
Dobra wiadomość dla osób korzystających z aplikacji INFOR System Magazyn Biznes - synchronizacja Magento z INFOR System Magazyn Biznes już możliwa!
Synchronizacja umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych INFOR System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.
Zakres wymiany danych jest konfigurowany i zawiera:
Klienci – dane kupujących odczytane ze wszystkich formularzy dostawy zarejestrowanych na portalu Magento. Przed synchronizacją możemy wybrać, czy importujemy tylko klientów proszących o fakturę czy wszystkich.
Zamówienia – dane formularzy dostawy zawierające zestawienie zakupionych na aukcjach towarów / usług. Zamówienia pojawiają się w kartotece zamówień. Posiadają dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem.
Więcej: http://www.dgcs.pl/oprogramowanie/infor-system-rozszerzenia/sklep-internetowy
INFOR System to zintegrowany system przeznaczony do obsługi każdej firmy, niezależnie od jej wielkości i rodzaju działalności. Zaletą programu jest między innymi możliwość uruchomienia pod wieloma platformami: Windows, Linux. Zawiera moduł do obsługi sprzedaży (magazyn, fakturowanie), księgowości (KPIR i Księga Handlowa), kadr i płac.
Więcej o programie: http://www.dgcs.pl