Witam!
Mam taki problem - gdy klient po jakimś czasie od rejestracji chce ponownie się zalogować do sklepu dostaje 500 internal server error. Zauważyłem że problem ten występuje w sytuacji gdy klient w momencie opuszczenia sklepu ma produkty w koszyku, a później (po wylogowaniu lub wygaśnięciu sesji) chce się ponownie zalogować. Dla dwóch z trzech testowych kont pomogło usunięcie produktów z koszyka w panelu admina, niestety dla jednego konta problem wciąż występuje.
Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje? Dodam jeszcze że gdy założę konto, dodam produkty do koszyka, wyloguję się i po chwili zaloguję ponownie (nawet przy użyciu innej przeglądarki lub trybu prywatnego) wszystko jest ok, błąd pojawia się dopiero po jakimś czasie (na chwilę obecną ciężko mi powiedzieć dokładnie po jakim, postaram się to chociaż orientacyjnie ustalić).
Magento wer. 1.5.1.0