Dzieki wielkie ! Powiedz jak odbywa sie rozmowa, Chodzi mi o mozliwosc rozmowy wiele osob z jedną ( klienci z adminem) Gdzie admin odpowiada i jak otrzymuje wiadomosc. Czy trzeba byc zalogowanym na sklepie non stop zeby moc odpowiadac czy jest moze jakas appka ktora zasgnalizuje ze nalezy odpowiedziec.
Jak odbywa się rozmowa - to zależy od konkretnego modułu, sprawdź listę modułów, poczytaj o ich funkcjach i jak znajdziesz coś co spełni Twoje wymagania to instaluj - Pamiętaj o sprawdzeniu czy moduł, który chcesz zainstalować jest kompatybilny z Twoją wersją Mage.
takie jeszcze jedno pytanie, potrzebuję ustalać na żywo pojedyńcze kupony pozwalające kupować jeden konkretny produkt po konkretnej cenie. Czyli dla Klienta z ktorym rozmawiam ustalam konkretna cene na produkt. Tylko dla niego, na jedno zamowienie, na jeden dzien lub kilka godzin.
proponuję http://www.livechatinc.com/ pozwala na bardzo wiele np: śledzenie użytkownika, narodowość miasto formularz z wysyłaniem zapytania w razie niedostępności do tego aplikacje na iphone i android
hosting-magento.pl / magentohosting.eu - szybki hosting Magento https://www.mage24.pl/ - twój sklep Magento 2 w 5 minut
No jest piekny ale platny. Teraz przy tym jak sklep raczkuje, argumentem nie do obalenia jest : FREE
FreeLiveChat, sprawdzilem, dobry, daje mozliwosc ustawienia bota, chodzi na mobilnych, ale koszt niestety jak narazie razi. Poczekamy zobaczymy, czy to w ogole konieczne i czy podziala u mnie.