Strona główna forum Wsparcie Konfiguracja Wysyłka a brak możliwości zmiany statusu

Wysyłka a brak możliwości zmiany statusu

Wszystko o konfiguracji, możliwościach i ustawieniach...


Posty: 26
Gadu-Gadu: 0

Witam,
po kliknięciu w button dostawa (z poziomi PA->zamówienia), następnie wypełnieniu wysyłanej ilości, numeru oraz rodzaju spedycji + treść komentarza, klikam submit button "wyślij".
W efekcie, gdy wchodzę na takie zamówienie, w którym komentarz pochodzi z modułu wysyłki, to nie mam możliwości zmiany statusu na inny niż "w trakcie realizacji" - lista rozwijalna zawężona jest do jednej pozycji, właśnie tej.
W czym może leżeć przyczyna?
Dzięki za pomoc.

Wysyłka a brak możliwości zmiany statusu

PostTeraz jest 22 lis 2024, o 05:51
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet

Powrót do Konfiguracja