Strona główna forum Wsparcie Problemy z działaniem Produkty znikneły z kategorii

Produkty znikneły z kategorii

Wszystkie problemy związane z działaniem sklepu...

Post 14 sie 2010, o 08:28

Posty: 49
Lokalizacja: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 3970064

W sklepie mam ok 7000 produktów, po imporcie kolejnej paczki ok 100 produktów stare produkty przestały się wyświetlać w kategorii do której są przypisane. Plik importu ma format jak kilkanaście poprzednich.
W PA produkty są widoczne i są przypisane do odpowiednich kategorii (w widoku produktu), jeśli wejdę w zarządzanie kategoriami to pokazują się puste kategorie.
W tej chwili w kategorii są widoczne tylko produkty z ostatniego importu.
Odświeżyłem wszystko, wyczyściłem cache i nadal to samo.
Przetestowałem że ręczna zmiana kategorii działa - czyli odznaczenie+ zapis i ponowne zaznaczenie+zapis.

edit :

Walczyłem z tym przez 2 dni i nie wiem co spowodowało taka awarie.. plik importu wygląda ok.
Naprawiłem to po przez zmianę kategorii na jakąś i ponowna zmianę na poprawną (przez import xml - bardzo długo to trwało)
Podejrzewam że coś nie tak było z plikiem importu, nie wiem jednak dlaczego import miał wpływ na nie poprawne wyświetlanie całej oferty.
W pliku miałem 2 zestawy cech (dla 2 kategorii) ale wszystkie produkty były z jednej kategorii - to jedyne co odróżnia ten import od przeprowadzonych wcześniej.
Myślę że dużo szybciej byłoby zmienić kategorie bezpośrednio w bazie, ale wolałem jej nie dotykać ;)
Projekty domów http://duomo.pl

Produkty znikneły z kategorii

PostTeraz jest 26 kwi 2024, o 11:57
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet

Powrót do Problemy z działaniem