Strona główna forum Wsparcie Problemy z działaniem problem z platnosciami-status anulowano

problem z platnosciami-status anulowano

Wszystkie problemy związane z działaniem sklepu...


Posty: 311
Gadu-Gadu: 3279331

Witam,
mam problem ze statusem zamowienia. Klient zlozyl dzis zamowienie i w PA mam status ustawiony na "anulowano". Jako metode platnosci wybral "przelew bankowy". Dodam, ze mam platnosci.pl
Co moze byc problemem?? moze kupon rabatowy powoduje, ze swiruja statusy, albo taki status ustawia sie w magento automatycznie jesli kwota nie zostala jeszcze zaksiegowana?? Mam pierwsze oficjalne zamowienie w sklepie, wiec bylbym ogromnie wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam serdecznie

problem z platnosciami-status anulowano

PostTeraz jest 20 kwi 2024, o 04:58
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet


Posty: 428
Lokalizacja: W-wka
Gadu-Gadu: 36599

Zobacz jak masz ustawione statusy w modułach płatności i dostawy?
http://transit.waw.pl - Sklep oparty o Magento


Posty: 311
Gadu-Gadu: 3279331

kulfon250 napisał(a):
Zobacz jak masz ustawione statusy w modułach płatności i dostawy?

jesli chodzi o modul platnosci to status mam na: "przetwarzam" a w dostawie nie widze zeby byl do wyboru jakis status...


Posty: 428
Lokalizacja: W-wka
Gadu-Gadu: 36599

oki, zrób jak Ci pisałem, wykonaj sam testowe zamówienia, zobacz co się bedzie działo, jesli będzie oki, poszukaj przyczyny czy, w różnych przeglądarkach jest oki, lub czy forma zamówienia, jest na tyle czytelna ze klient gdzieś się w tym nie gubi....
http://transit.waw.pl - Sklep oparty o Magento


Posty: 311
Gadu-Gadu: 3279331

kulfon250 napisał(a):
oki, zrób jak Ci pisałem, wykonaj sam testowe zamówienia, zobacz co się bedzie działo, jesli będzie oki, poszukaj przyczyny czy, w różnych przeglądarkach jest oki, lub czy forma zamówienia, jest na tyle czytelna ze klient gdzieś się w tym nie gubi....

zrobilem testowe zamowienie przy metodzie platnosci "przelew bankowy" i mysle, ze klient po przejsciu na strone gdzie pojawiaja sie dane do przelewu i dwa przyciski na dole strony ("pworot do sklepu" oraz "wzor druczku do przelewu") nie nacisnal zadnego z nich tylko skopiowal te dane na ktore ma byc przelew i z tej strony przeniosl sie bezposrednio na inna. Mysle, ze jest to powazny blad magento/platnosci.pl :/ Zastanawialo mnie jednak to, ze w konsoli w PA nie widzialem zadnego nowego zamowienia, ale przechodzac juz konkretnie do zamowien juz to zamowienie bylo....pewnie dlatego, ze automatycznie zmienilo sie na "anulowano" ale....
ehhh posprawdzam jeszcze na innych przegladarkach jak to dziala.
Co do formy zamowienia wydaje mi sie, ze jest dosc czytelna i raczej nie powinien nikt sie gubic przy jego skladaniu...


Posty: 311
Gadu-Gadu: 3279331

znalazlem przyczyne....IE :( szkoda mi slow na ta przegladarke...
Kurde co moze byc nie tak?? w ogole zauwazylem, ze stronka w tej przegladarce wywala od czasu do czasu bledami - typu znikajace obrazki. Mam nadzieje, ze to nie jest jakas grubsza sprawa:(


Posty: 311
Gadu-Gadu: 3279331

hmm... dzisiaj patrzylem jeszcze raz i niby w IE dobrze jednak to dziala. Problem tkwi w tym, ze nie jest to dobrze rozwiazane na stronie platnosci.pl gdy klient wybierze "przelew bankowy". E-mail i pelny proces zamowienia uaktywnia sie wowczas gdy klient nacisnie przycisk "powrot do sklepu" co jest troche smiesznym rozwiazaniem, bo nie zawsze klientowi chce sie do niego wracac tymbardziej po dokonaniu zakupu:/ Wyglada na to, ze bede musial tak z tym zyc i jesli bedzie mozliwosc powiadomienia klienta przed zakupem, to zeby kliknal "powrot do sklepu" jesli wybierze platnosc "przelew bankowy".
Nikt z Was nie mial takiego przypadku?? nikt nie wybieral platnosci "przelew bankowy" i nie powrocil do strony??:) nie wierzeeee... ja dopiero startuje i dwoch pierwszych klientow tak najprawdopodobniej zrobilo:)


Posty: 428
Lokalizacja: W-wka
Gadu-Gadu: 36599

Ja używam DotPay i nie mam problemów żadnych :)
http://transit.waw.pl - Sklep oparty o Magento


Powrót do Problemy z działaniem



cron