Strona główna forum Wsparcie Problemy z działaniem problem z zapisem czegokolwiek w Adminie po upgrade

problem z zapisem czegokolwiek w Adminie po upgrade

Wszystkie problemy związane z działaniem sklepu...


Posty: 3
Gadu-Gadu: 0

Witam ! . Po upgrade do wersji 1.2.0.1 nie działa mi zapisywanie czegokolwiek w konfiguracji sklepu . Dodawanie , edycja produktów i inne opcje działają jednak jeśli coś zmienię w konfiguracji sklepu nie jest to zapisywane . Nie mam też żadnego błędu , po prostu od razu przywracane sa pierwotne ustawienia .

Proszę o radę.

problem z zapisem czegokolwiek w Adminie po upgrade

PostTeraz jest 29 mar 2024, o 08:01
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet


Posty: 3
Gadu-Gadu: 0

No to sobie sam odpowiem , dzieje się tak po aktualizacji poprzez connect , po prostu brakuje 2 plików .
Należy ściągnąć pakiet ze strony i uzupełnić pliki


Posty: 4
Gadu-Gadu: 0

ja aktualizowałem z 1.1.6 do 1.2.0.1 i jeżeli Tobie brakuje 2 plików to chyba nie wszystkie braki znalazłeś ;)
u mnie były straszne dziury po upgradzie - praktycznie poźniej katalog po katalogu sprawdzałem wszystko.
a tak z ciekawości - działa Ci wyszukiwanie - tak jak powinno?


Posty: 3
Gadu-Gadu: 0

Wyszukiwanie działa lepiej niż w wersji 1.1.8 którą miałem wcześniej , właściwie powiem że teraz dopiero działa.
Co do braków - nie zanalazłem żadnych , na razie 100 % działa
Nie twierdzę że czegoś nie znajdę , jak to się mówi w praniu wyjdzie.


Powrót do Problemy z działaniem



cron