Strona główna forum E-commerce Social marketing Jak wykorzystać Facebooka w marketingu?

Jak wykorzystać Facebooka w marketingu?

Problemy i zagadnienia dotyczące najnowszych metod promowania marki i produktów...


Posty: 9
Gadu-Gadu: 0

netka napisał(a):
Takie szkolenia niestety są drogie bo teraz rynek idzie w te stronę i praca przenosi sie do internetu. Można śledzić blogi i strony tematyczne albo na jakiś newsletter sie zapisac i czasami są darmowe tutoriale albo szkolenia online.

Niestety, ale dzięki za radę.

Re: Jak wykorzystać Facebooka w marketingu?

PostTeraz jest 20 kwi 2024, o 01:00
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet


Posty: 1
Gadu-Gadu: 0

załóż konta i zacznij po prostu rozkręcać. Metoda prób i błędów to nie jest jakoś specjalnie skomplikowane ;) ja tak zaczynałam


Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

Chyba nie ma uniwersalnego ,,przepisu na social media". Trzeba samemu przysiąść, poczytać, a potem testować to, czego się dowiedziało :)


Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

Musisz mieć sporo znajomych http://ramykultury.pl/systemy-zawieszan ... nenty.html ,założyć grupę i kombinować.


Posty: 1
Gadu-Gadu: 0

Jest wiele sposobow aby to osiagnac.


Posty: 1
Gadu-Gadu: 0

Jeśłi zaczynamy rozkręcać biznes to bardzo dobrym narzędziem jest http://amplifying.pl/ moja koleżanka otwarła swoj sklep internetowy i początkowo nie bardzo wiedziała jak to ogarnąć aby sklep zaczął przynosić odpowiednie profity.Ktoś jej polecił agencję marketingową która własnie stosuje między innymi amplifying.To jedno z narzędzi,które pozwala na prowadzenie komunikacji z potencjalnym klientem. Celem jest to aby wpis ma wywołał burzę konwersacji o produkcie czy usłudze oraz pobudzić użytkowników do rozmowy na jego temat.Bardzo ciekawa forma i przynosząca efekty.


Posty: 1
Gadu-Gadu: 0

Dokładnie. Podstawą jest wartościowy kontent. W perspektywie czasu przyniesie chyba najwięcej korzyści.


Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

A to w ogóle działa na wzrost sprzedaży? Z moich doświadczeń w przypadku mniejszych sklepów raczej samo prowadzenie profili na FB czy IG nic nie dało. Dopiero gdy wykupisz reklamę płatną tzw. Facebook Adsy to wtedy ludzie wchodzą na Twój sklep i jest szansa na zauważalny efekt.

Poprzednia strona

Powrót do Social marketing



cron