Nie bardzo wiem gdzie umieścić to pytanie, mam nadzieję, że może być tu.
Czy Magento nadawałoby się na platformę do handlu między dystrybutorem, a odbiorcami, powiedzmy ... na rynku farmaceutycznym? który charakteryzuje się tym - w odróżnieniu od standardowych sklepów B2C - że:
- Lista klientów jest w miarę stała, nie rejestrują się samodzielnie, ale zarządza nimi personel firmy dystrybucyjnej
- Lista towarów, to ok 3 500 produktów
- Klienci (apteki) - składają zamówienia 1-3 razy w tygodniu, zamawiają średnio ok 100 pozycji, tu ważna jest kwestia ergonomii, widzę opinie, że Magento jest rozbudowane i przez to bardzo powolne - trudno będzie namówić klientów aby spędzali dużo czasu przy tworzeniu zamówień jeśli to będzie bardzo praco i czasochłonne.
- Odbiorcy to czasem większe firmy, ze swoimi działami IT - dla takich należałoby uruchomić WebService'y, które pozwolą im zintegrować się ze sklepem (wysyłać zamówienia, odbierać potwierdzenia, odbierać ofertę), a także możliwość importu zamówień z wewnętrznych systemów.
- Poza standardową funkcjonalnością związaną z obrotem towarowym realizowane będą funkcje związane z przeglądem transakcji, płatności i promocjami