Strona główna forum Wsparcie Moduły i dodatki LIVE CHAT

LIVE CHAT

Wszystko o modułach i dodatkach dla Magento...

Post 19 lut 2013, o 20:22

Posty: 311
Gadu-Gadu: 3279331

kolejny napisał(a):
Polecam:

zopim.com w wersji darmowej.

oraz ew.
https://www.boldchat.com/free-live-chat-software.asp
https://mylivechat.com/prices.aspx
http://www.onlinechatcenters.com/live-chat-pricing
http://www.livechatscript.com/default.aspx

Wstawienie kodu w większości tych aplikacji jest proste

System > Konfiguracja > Wygląd > Nagłówek HTML > Pole dodatkowego kodu
lub
System > Konfiguracja > Wygląd > Stopka > Pole dodatkowego kodu



Witam,

zopim wygląda bardzo fajnie, tylko że w darmowej wersji jest możliwość rozmowy z jednym klientem na raz:/
używasz tego chatu? jak się sprawuje? w przypadku rozmowy z jednym Klientem, kolejny który chciałby podjąć rozmowę otrzymuje informację, że musi poczekać, aż konsultant skończy aktualną rozmowę z innym klientem? jakie są jeszcze znaczące ograniczenia w darmowej wersji?

edit:

znalazlem na magentocommerce pełną wersję za free? na screenach tylko nieco inaczej wyglada niż na stronie zopim, ale funkcjonalność wyglada na to, że ma pełnej wersji...

http://www.magentocommerce.com/magento- ... -chat.html

LIVE CHAT

PostTeraz jest 29 mar 2024, o 16:46
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet

Post 19 lut 2013, o 20:59

Posty: 88
Gadu-Gadu: 0

matis-87 napisał(a):
zopim wygląda bardzo fajnie, tylko że w darmowej wersji jest możliwość rozmowy z jednym klientem na raz:/


Tak. Właśnie "kończe" testy przez 2 ms.
Nie zdarzyło się iż 2 chciało na raz ;)
Jednak to i tak jedno z tańszych rozwiązań

matis-87 napisał(a):
używasz tego chatu? jak się sprawuje? w przypadku rozmowy z jednym Klientem, kolejny który chciałby podjąć rozmowę otrzymuje informację, że musi poczekać, aż konsultant skończy aktualną rozmowę z innym klientem?


Tak używam.
Wykupie wersje Basic.


matis-87 napisał(a):
jakie są jeszcze znaczące ograniczenia w darmowej wersji?


Sa opisane na https://www.zopim.com/pricing.
Darmowa to:
1 operator
1 czat na raz
14 dni historii czatu
brak "działów" w firmie
brak przekazywania między operatorami np. konsultant przekazuje do serwisu lub księgowości
brak pełnej mozliwosci zmiany skorki
brak trigerow - obsługa zdarzeń
mała liczba skrótów np. definiujesz DD1 i zawsze jak wpiszesz to klient widzi cos do pod DD1 zdefiniujesz - u mnie "Dzień dobry, witam w ... jak mogę pomóc ... ;)

Zobacz jak wyglada interfejs, choc to tylko 1 zdjecie.
https://www.zopim.com/static/www_new/images/product/chat_default.png

Widzisz kto, z jakiej witryny przyszedł, ile razy już był, ile stron oglądał, jakie to strony, ile już minut siedzi u ciebie.
Dodatkowo jest też geolokalizacja - ale na PL ostro szwankuje.

Fajne opcje czatu:
- ustawienie dzwieku jak pacjent wchodzi do sklepu
- ustawienie innego dzwieku jak pacjent zada pytanie
- ustawienie innego dzwieku na mase innych "czynnosci"
- mozliwosc "zagadania" do dowolnego gościa - Ty rozpoczynasz rozmowe
- skróty - definiujesz skrót i przypisujesz mu tekst (wspomniany DD1)
- trigery - automatyzacja zadan
- mozliwosc komunikaji via mobile

Jest też dodatek do Magento od Zopim
http://www.magentocommerce.com/magento-connect/zopim-live-chat.html
ale ja dodałem w kodzie.

Polecam przetestowac - jest za darmo.
Jednak jak założysz konto - na 1 ms. dostaniesz Full wersje a po 1 ms. obetną do darmowych opcji.

P.S.
Tu moj link programu polecen Zopim http://refer.ly/aomi - dziękuję ;)
Pozdrawiam
;)

Post 19 lut 2013, o 21:09

Posty: 311
Gadu-Gadu: 3279331

witam,

dzieki za opisanie :) ...ja w sumie potrzebowałbym, aby chat był w formie takiej jak na ich stronce, czyli w prawym dolnym rogu z chmurką zachęcającą do rozmowy, skórka standardowa może być (byle nie różowa;) - tak apropos standardowa jest taka jak na stronce zopim.pl ciemno-pomarańczowa? oprócz tego oczywiście polska wersja językowa. Statystyki odwiedzin itp. nie są mi aż tak potrzebne. Od tego mam google analitycs:) Wygląda na to, że darmowa wersja byłaby dla mnie ok...

p.s. dałoby radę jakkolwiek zwęzić nieco pasek z chatem i pomniejszyc ewentualnie chmurkę? troszke nachodziłoby mi na menu jak tak teraz patrze..

Post 19 lut 2013, o 21:38

Posty: 88
Gadu-Gadu: 0

matis-87 napisał(a):
witam,

dzieki za opisanie :) ...ja w sumie potrzebowałbym, aby chat był w formie takiej jak na ich stronce, czyli w prawym dolnym rogu z chmurką zachęcającą do rozmowy, skórka standardowa może być (byle nie różowa;) - tak apropos standardowa jest taka jak na stronce zopim.pl ciemno-pomarańczowa? oprócz tego oczywiście polska wersja językowa. Statystyki odwiedzin itp. nie są mi aż tak potrzebne. Od tego mam google analitycs:) Wygląda na to, że darmowa wersja byłaby dla mnie ok...

p.s. dałoby radę jakkolwiek zwęzić nieco pasek z chatem i pomniejszyc ewentualnie chmurkę? troszke nachodziłoby mi na menu jak tak teraz patrze..


wersja PL jest tez w darmowej opcji
nie mozesz zmieniac kolorow czatu - to minus darmowej wersji

Staty Google Analitka to co innego.
One powiedzą ci zupelnie inne rzeczy niz staty (dostepne tez w darmowej wersji) z zopim
zobacz dokladnie obrazek co przeslalem.
Pozdrawiam
;)

Post 2 wrz 2013, o 13:34

Posty: 1
Gadu-Gadu: 0

Możesz także spróbować Live2Support. Jest to jeden z najbardziej przystępnych, łatwe do zintegrowania, szybkie i bezpieczne narzędzie wsparcia klienta czatu. http://www.live2support.com

Post 9 paź 2016, o 19:57

Posty: 3
Gadu-Gadu: 0

Gdyby ktokolwiek był w potrzebie to zapraszam do testu Live Chat tu http://www.halolivechat.pl. Dostępna jest dokładna instrukcja jak uruchomić Live Chat w Magento http://www.halolivechat.pl/integracja-live-chat-magento.html

Poprzednia strona

Powrót do Moduły i dodatki



cron