Witam, posiadam sklep na bazie Magento 1.7.0.2. Sklep jest postawiony na hostingu w godaddy.com Caly hosting posiada cPanel, czyli sklep postawiony na linux'sie. Teraz opisze problem jaki nastepuje. Po postawieniu sklepu, wgraniu szablony i dodaniu produktow wszystko bylo ok. Po zamowieniu mail przychodzil na poczte (mail zrobiony w domenie sklepu) oraz mail przychodzil poprzez "kontakt" (ten sam mail). Lecze ostatnio zainstalowalem certyfikat ssl i certyfikat domeny. Po tej instalacji mialem ogolny problem z sklepowym mailem. Po zalogowaniu na poczte przez cPanel i wyslaniu wiadomosci na prywatny mail wszystko bylo ok. Lecz gdy chcialem wyslac z prywatnego na sklepowy wyskakiwal blad. Po rozmowie z godaddy, naprawili cos tam i poczta mail sklepu -> ja i ja -> mail sklepu bylo ok. Wszystko bylo sprawdzane przez cPanel. Teraz zaczyna sie problem. W sklepie jeden mail jest na wszystko: kontakt, zamowienie, wysylka itp. Gdy przez sklep wysylam maila poprzez "kontakt", mail dochodzi bez problemu. Natomiast gdy skladam zamowienie to mail juz nie przychodzi. Probowalem nastepujacych rzeczy:
- nowy mail (rowniez w domenie sklepu)
- System -> Configuration -> Advanced -> System -> Mail Sending Settings -> Disable Email Communications -> choice "No"
I dalej nie chodzi. Problem jest taki ze ten sam mail pracuje gdy wysylam wiadomosc przez "kontakt" a nie pracuje gdy skladam zamowienie (brak powiadomienia)
Narazie tyle co pamietam to napisalem, jak ktos wie cos na ten temak prosze o porade. jakby trzeba bylo wiecej info prosze pytac
Z gory dziekuje
EDIT 04/02/2015:
wpisalem maila prywatnego (gmail) w Configuration -> General -> Store Emails Addresses -> Sales Representative -> prywatny mail
i teraz przychodza zamowienia
wiec to wina maila. tylko dlaczego dziala przez kontakt a przy zamowieniu juz nie ??