Strona główna forum Inne Offtopic Dotatkowa opcja/moduł czy to wykonalne?

Dotatkowa opcja/moduł czy to wykonalne?

O wszystkim innym niż powyżej...


Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

Witam,

Chciałbym założyć sklep. Przeglądałem sporo gotowych templatek niestety nie znalazłem nic z potrzebnymi dla mnie funkcjami.

Moje pytanie:
Czy można dorobić (chyba chodzi o moduł) do magento funkcję działającą jak subskrypcja/abonament i kredyty? Tzn. chciałbym, aby klient mógł kupić w sklepie na 3 sposoby. Normalnie za daną kwotę jak jest w każdym szablonie, ale do tego chciałbym żeby mógł kupić kredyty i wybierając dany przedmiot poprostu tracił tyle kredytów ile jest do niego przypisane. Dodatkowo, aby mógł kupić subskrypcję np. na rok i pobierać np. 5 rzeczy tygodniowo (od poniedziałku do poniedziałku). Nie jestem programistą i interesuje mnie czy jest możliwość dorobienia takich funkcji?

Pozdrawiam

Dotatkowa opcja/moduł czy to wykonalne?

PostTeraz jest 28 mar 2024, o 11:49
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet


Posty: 729
Gadu-Gadu: 0

Pewnie że się da tylko podaj jaki masz budżet na to.
Magento krok po kroku - aktualne informacje ze świata magento.


Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

Hej MalT,

Myślę, żeby kupić szablon gotowego sklepu i go dostosować jeżeli to możliwe jak piszesz. Niestety nie mam pojęcia ile to może kosztować. Czy takie moduły robi się za 100-200 czy 500 zł (pewnie to zależy od stopnia ich skomplikowania). Jak myślisz z jaką kwotą musiałbym się liczyć przy czymś takim? Ogólnie pewnie bym potrzebował kilka rzeczy bo i samo wrzucanie nowych rzeczy do sklepu chciałbym, żeby było uwzględnione od daty. Nie wiem czy to jest dostępne w magento. Przykładowo dodaje nową rzecz i wpisuję datę kiedy ma się ukazać, albo od razu.

Pozdrawiam


Posty: 729
Gadu-Gadu: 0

toja, poniżej masz link do modułu zobacz na jego cenę to może naprowadzi Cię to ile to powinno kosztować http://www.magentocommerce.com/magento- ... works.html