Dokładniej sprawy nie badałem, ale u mnie pomogło usunięcie folderu email z katalogu:
app/locale/pl_PL/template
później usunąłem wszystkie e-maile sprzedażowe jakie miałem wprowadzone.
Następnie dodałem je spowrotem i zaczęło działać. Miałem problem także z cronem, wtedy wiadomości także nie dochodzą. Ale to łatwo sprawdzić wywołując plik cron.php w przeglądarce.
Sprawdź czy serwer pozwala na wysyłanie wiadomości:
Zapisz sobie plik w php i wywołaj go z przeglądarki uzupełniając wcześniej dane:
<?php
$to = "email1@email.pl";
$subject = "Test email";
$message = "This is a test email.";
$from = "email2@email.com";
$headers = "From:" . $from;
if (mail($to, $subject, $message, $headers)) {
echo("Your message has been sent successfully");
} else {
echo("Sorry, your message could not be sent");
}
?>
Ze swojej strony mam pytanie jak jest u Was. Czy jak utworzycie po swojemu jakiś e-mail sprzedażowy i go zapiszecie, od razu wiadomość działa poprawnie? Otóż u mnie nie działa, wysyła mi taką oryginalną magento (po angielsku).
Czy może trzeba skopiować zawartość e-maila sprzedażowego i wkleić ją do odpowiedniego pliku w app/locale/pl_PL/template/email?
Na początku myślałem, że jak utworze nowy e-mail sprzedażowy w naszym języku to zawartość odpowiadającego mu pliku w app/locale/pl_PL/template/email zmieni się na moją treść. Niestety tak się nie dzieje i w tym folderze app/locale/pl_PL/template/email zawartość każdego pliku pozostaje oryginalna z magento w języku angielskim. I takie wiadomości własnie w języku angielskim dochodzą.
Jak jest u Was? Co robicie, aby e-maile sprzedażowe dochodziły w języku polskim?