Mam parę kosmetycznych problemów:
1. Gdzie mogę ustawić menu klienta, chcę usunąć:
- Moje tagi
- Moje recenzje produktów
- Recurring Profiles
- Billing Agreements
- Moje produkty do ściągnięcia
2. Jakim program polecicie do tłumaczenia, używam notatnik ++ ale coś i tak z kodowaniem mam źle.
3. Zawsze przy pierwszym logowaniu do PA np. następnego dnia wyskakuje mi komunikat:
\"Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webadmin@kundenserver.de and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.or\”
- czy to wina hostingu? czy jakiś ustawień w konfiguracji
- czasami dzieje się to kilka razy dziennie, np z 5 w ciągu 8 godzin pracy
- klikam odśwież i strona się wczytuje
- jest tak od początku, od samej instalacji
4.Jak wejdziemy w zamówienia -> dostawy ->Informacje o dostawie mamy do wyboru listę rozwijaną typu: DHL,Niestandardowy, Federal Expres. Gdzie możemy to zmienić?
5. Na magento content widzę taki ciekawy dodatek \"Price range\” - znacie może jego nazwę?
6. Szukam również miejsca gdzie znajduje się ikona do szablonów mailowych. Na razie pracuje na szablonie default/modern, podmieniłem ikonę logo_email.gif w katalogach:
- skin/frontend/default/default/images/
- skin/frontend/default/modern/images/
Odświeżyłem cache i nadal przychodzą maile z standardową ikoną magento.
7. Backup - Narzędzia -> Kopie zapasowe.
- czy muszę jeszcze pamiętać o plikach sklepu edytowanych ręcznie typu -> podmienione logo w adminie, logowaniu, jakieś tłumaczenia do modułach itp?
- jak zrobię restore na świeżej nowej kopii(czytałem że tak się robi) to zainstalowane moduły też będę musiał od nowa instalować?
Z góry będę wdzięczy za jakąkolwiek pomoc