Przede wszystkim sprawdź czy Twoje przyciski CTA są wystarczająco widoczne - kolor, wielkość, położenie to naprawdę ma ogromne znaczenie. U mnie pomogło jak zmieniłem tekst z ogólnikowego "Kliknij tutaj" na coś bardziej konkretnego typu "Pobierz darmowy poradnik" czy "Sprawdź ofertę". Kolejna sprawa to czas ładowania strony, bo jeśli ciągnie się dłużej niż 3 sekundy to ludzie po prostu uciekają zanim w ogóle zobaczą Twoją ofertę. Testuj też różne warianty nagłówków, bo czasem zmiana kilku słów potrafi zdziałać cuda. Warto również dodać elementy budujące zaufanie - opinie klientów, certyfikaty, liczby (ile osób już skorzystało). Ja korzystałem z testów A/B żeby sprawdzić co faktycznie działa, a co nie - to była przełomowa sprawa u mnie. Jakby co to trafiłem kiedyś na fajny materiał o tym tutaj
https://mylead.global/pl/blog/skuteczne ... -konwersji Masz tutaj kilka praktycznych przykładów poprawy konwersji w sklepie.