Strona główna forum Wsparcie Konfiguracja Konfiguracja produktów

Konfiguracja produktów

Wszystko o konfiguracji, możliwościach i ustawieniach...

Post 25 sie 2010, o 11:40

Gadu-Gadu: 0

Witam,

jestem początkującym i nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem.

Posiadam sklep z odzieżą - odzież cechuje się przedewszystkim rozmiarami i każdy rozmiar ma swoją cenę oraz stan magazynowy. Tu pojawia się problem - w tej chwili mam dodaną np. 1 spódnice rozmiar S, 1 rozmiar M itd. co daje X produktów takich samych różniących się towarem. W jaki sposób mogę zrobić tak aby mieć 1 produkt w katalogu na stronie ale z możliwością wyboru rozmiaru jako cechy ale aby każdy rozmiar mógł mieć inną cenę i inny rozmiar.
Oraz czy utrudniłby coś fakt ,że chcę dodać do sklepu dodatkowy język - angielski.

Pozdrawiam

Konfiguracja produktów

PostTeraz jest 22 lis 2024, o 22:31
Google

Post 25 sie 2010, o 12:44
jemoon Avatar użytkownika
Administrator

madej napisał(a):
W jaki sposób mogę zrobić tak aby mieć 1 produkt w katalogu na stronie ale z możliwością wyboru rozmiaru jako cechy ale aby każdy rozmiar mógł mieć inną cenę i inny rozmiar.

Podrzędne produkty powinny posiadać widoczność ustawioną na 'Nigdzie' no i musisz stworzyć produkt konfigurowalny lub grupowy (zależy od preferencji, musisz po prostu przetestować). Podczas edycji produktu grupowego lub konfigurowalnego z menu po lewej musisz wybrać ostatnią zakładkę (bodaj 'Powiązane produkty') i tam musisz zaznaczyć/wybrać produkty które mają być produktami podrzędnymi (tymi z danymi cechami).

Angielski w niczym nie przeszkadza i jest to zaledwie parę minut roboty.

Post 26 sie 2010, o 19:36

Witam,

dzięki za szybką reakcję ale niestety zrobiłem według opisu i nie działa to jak powinno.
Mam w tej chwili możliwość wyboru cech - ale niestety nie produktów.

Czy mógłbyś opisać to od początku od stworzenia cechy rozmiar ?

Chciałbym mieć produkt np. spódnica w 5 rozmiarach i żeby każdy rozmiar miał swoją cenę.