Witam szanownych użytkowników forum.
Od pewnego czasu staram się wdrożyć sklep oparty na magento. Zagłębiam się powoli w cały ten system i niestety muszę przyznać, że trochę sobie z tym nie radzę. A mianowicie z jedną rzeczą - czyli konfiguracją metod dostawy i sposobów płatności. Metodą prób i błędów, posiłkując się informacjami na forum niestety nie udało mi się rozkminić istoty sprawy. Chciałbym uzyskać coś takiego jak np. http://zbrojownia.waw.pl użytkownika "kulfona250", oraz innych użytkowników. Tzn. np
Przesyłka UPS
Przesyłka Poczta Polska
a później np.
Przedpłata na konto
Za pobraniem
itd.
Wiem, że problem ten jest często poruszany i prawdopodobnie rozwiązany już kilka razy. Niestety moja wiedza to trochę htmla, oraz prostsze cms'y jak np joomla, czy smf.
Dlatego byłbym wdzięczny za wyjaśnienie w krokach całego systemu dojścia do wyżej wymienionych efektów, na pewno skorzysta na tym więcej osób.
Dzięki i pozdrawiam