Strona główna forum E-commerce SEO, Pozycjonowanie długosc tekstów na stronie

długosc tekstów na stronie

Metody, sposoby i czasy pozwalające sprawnie pozycjonować...

Post 21 lis 2017, o 14:16

Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

Z seri pytan od nieogarniętego: z perspektywy SEO opłacają sie bardziej krótkie teksty na stronie których jest dużo czy takie raczej nieliczne ale tresciwe eseje?

długosc tekstów na stronie

PostTeraz jest 16 sty 2018, o 23:33
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet

Post 22 lis 2017, o 10:49

Posty: 3
Gadu-Gadu: 0

ja bym powiedział ze liczy sie przede wszystkim ich jakosc i naszpikowanie słowami kluczowymi, długosc zdecydowanie w drugiej kolejnosci

Post 23 lis 2017, o 12:01

Posty: 26
Gadu-Gadu: 0

To prawda, z punktu widzenia SEO kluczowa jest jakość tekstów publikowanych na stronie, ale ich długość też nie jest bez znaczenia. Przede wszystkim dlatego, że dłuższa treść pozwala na jej lepszą optymalizację, jest też zwykle bardziej atrakcyjna dla odbiorców, przekazuje im więcej cennych informacji, pozwala na dłużej pozostać na stronie (oczywiście cały czas przy założeniu wysokiej jakości contentu). W dłuższych tekstach łatwiej też o naturalne rozmieszczenie słów kluczowych (a nie “naszpikowanie” ich nimi) - o optymalnej gęstości słów kluczowych w tekście piszemy na naszym blogu: https://supremumseo.pl/gestosc-slow-klu ... jonowanie/.
Ekspert firmy Supremum SEO - https://supremumseo.pl/ Obrazek

Post 24 lis 2017, o 15:20

Posty: 2
Gadu-Gadu: 0

Ma to sens, dzięki.

Post 27 lis 2017, o 10:17

Posty: 7
Gadu-Gadu: 0

no nie wiem, mi sie wydaje ze internauci są z natury leniwi i nie chce im sie czytac esejów, jak widza długi tekst to od razu rezygnują z niego albo ewentualnie zapisują sobie gdzies do przeczytania jak będa mieli więcej czasu a potem i tak o nim zapominają, przynajmniej ja tak robie :p

Post 28 lis 2017, o 10:21

Posty: 26
Gadu-Gadu: 0

Owszem, są pewne zagrożenia, jednak specjaliści od contentu mają swoje sposoby, aby sobie z nimi radzić i tworzą teksty z zastosowaniem zasad UX tak, aby treść była przyjazna dla użytkownika również pod względem technicznym. Przejrzystość tekstu i wrażenie, że jest krótszy niż w rzeczywistości można osiągnąć poprzez wydzielenie akapitów i ciekawe zatytułowanie każdego z nich. Sprawdza się też wyróżnienie najważniejszych treści w formie ramek, rysunków czy chociażby poprzez zapisanie ich pogrubioną czcionką. Internauci cenią też sobie informację o tym, ile czasu zajmie im przeczytanie danego artykułu, więc autorzy nierzadko zamieszczają taką notkę na górze strony.
Ekspert firmy Supremum SEO - https://supremumseo.pl/ Obrazek

Post 29 lis 2017, o 13:22

Posty: 7
Gadu-Gadu: 0

sprytnie :p nie pomyslałam o takich rozwiazaniach chociaz jak sie zastanowic to faktycznie sie z nimi spotykam, chociaz najwięcej kłopotu z długimi tekstami i tak jest chyba na urzadzeniach mobilnych, tam mimo udogodnien wciaz nie za dobrze sie czyta, przynajmniej mi

Post 9 sty 2018, o 17:49
Samo szpikowanie słowami kluczowymi już nie wystarczy. Google bowiem zmieniło strategię odnośnie tekstów - teraz boty potrafią rozpoznać jak bardzo "wyczerpujące" są treści. Sklep o butach powinien opisywać zarówno buty na zimę jak i sandały, ale także powinien traktować np. o płaskostopiu :) Tak! to także tyczy tematu obuwia i sprawia, że Twoja strona jest bardziej kompleksowa. A google potrafi to dobrze badać. Staraj się podchodzić zatem szeroko do konstrukcji witryny i samych opisów.

A co do ich długości i rozplanowania - zależy jak masz zbudowany serwis, czasem na podstronie wystarczy tysiąc znaków a czasem lepiej dać 5 :)
Pozdrawiam!


Powrót do SEO, Pozycjonowanie



cron