Strona główna forum Ogólnie o Magento Dyskusje Sklep wielojęzykowy z osobnymi cenami dla każdego języka

Sklep wielojęzykowy z osobnymi cenami dla każdego języka

Na temat Magento - ogólnie...


Posty: 8
Gadu-Gadu: 0

Witam

Jestem początkujący w Magento i mam sklep do zrobienia, który odziedziczyłem po innym programiście. Z pewnych powodów nie mogę się podzielić jego adresem, ale nie jest to istotne.

Sklep mam zbudowany tak:

Nazwa witryny | Nazwa sklepu | Nazwa widoku sklepu
Main Website | Main Website Store | Polski (głowny)
Main Website | Main Website Store | Austria
Main Website | Main Website Store | Niemiecki

I odpalam odpowiedni widok (przekazując kod widoku do metody run()) w pliku index.php, na podstawie domeny. Są ustalone waluty i języki dla każdego widoku itp. Zrobiłem tak na podstawie informacji znalezionych w internecie.

Chciałbym, aby ceny produktów w poszczególnych widokach były inne, bo za granicą są inne marże itp.

Zainstalowałem ten plugin / rozszerzenie: http://innoexts.com/store-view-pricing/ i działało. Wyświetlało różne ceny z tym, że ceny były przeliczane z waluty bazowej (PLN) na docelową np. (EUR), a potrzebuje ustalać ceny osobne w danych walutach. No i po jakimś czasie się sypnęło. Produkty się nie wyświetlały w żadnym z widoków. Czyściłem cache, prze indeksowałem wszystko - nic nie pomogło. Na lokalnym serwerze przy odinstalowywaniu (http://innoexts.com/store-view-pricing/ ... stallation), w momencie wykonywania wsadu do bazy danych wyskoczył mi error i cały sklep siadł. Oczywiście zrobiłem sobie kopie i po przywróceniu wszystko wróciło do normy. Na serwerze online, nie mogę sobie pozwolić na to żeby sklep zdechł. A przywrócić całej bazy nie mogę, bo klientka dużo rzeczy pozmieniała.

Zauważyłem, że tu (http://innoexts.com/promotions/pricing/) są jeszcze jakieś inne dodatki odnośnie ceny np. Advanced Pricing, ale boje się że znowu się sypnie jak przy poprzednim rozszerzeniu.