Strona główna forum Wsparcie Tutoriale Dodawanie Lightbox'a do Magento

Dodawanie Lightbox'a do Magento

Czyli zrób to sam, krok po kroku...

jemoon Avatar użytkownika
Administrator

Posty: 529
Lokalizacja: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0

witam,
tez potwierdzam, aktualnie jestem na wersji 1.2.1.2 i wszystko działa :)

Re: Dodawanie Lightbox'a do Magento

PostTeraz jest 21 sie 2018, o 21:36
Google

Posty: 427
Lokalizacja: Internet


Posty: 116
Gadu-Gadu: 0

To u mnie sie cos musialo ostro spieprzyc z instalacja na serwerze netartu. Juz w innym watku pytalem, ale moze nikt nie zauwazyl... czy wiecie moze co sie moglo stac, ze nie skaluja sie zdjecia na stronach produktow? Ten suwak w JS nie dziala, powiekszanie dwukrotnym kliknieciem nie dziala i nie dziala tez powiekszanie miniatur. Wrzucilem ponownie wszystkie pliki z katalogow: js, skin, app/design jednak nadal nie powiekszaja sie fotki. Dlatego tez postanowilem wrzucic lightbox i tez nie zadzialal, wiec cos konkretnie musialo sie zwalic podczas instalacji :/
Dobry hosting pod Magento? A może sklep KQS? Tak dla kontrastu...

jemoon Avatar użytkownika
Administrator

Posty: 529
Lokalizacja: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0

witam,
na początek może ustaw prawa 644 dla js/index.php jeśli to nie pomoże spróbuj zmienić w PA -> System -> Konfiguracja -> Programista (lub Developer w najnowszej wersji tłumaczenia) wartość 'Prototype Deprecation Log' na 'Tak'.


Posty: 116
Gadu-Gadu: 0

js/index.php mialo juz 644, ale za to druga rada pomogla, jednak nie dziala w pełni na Firefox. Na IE 8 oraz Operze wszystko działa poprawnie, na Firefox można zwiększać i zmniejszać za pomocą znaczków plus i minus. Nie można jednak korzystać z suwaka i nie można po powiększeniu przesuwać tej warstwy ze zdjeciem. Jakim cudem przy wczesniejszych instalacjach na tym samym serwerze nie musialem nic wlaczac zeby to dzialalo poprawnie?

Teraz juz tragedii nie ma, gdyz i tak mam zamiar zastapic to powiekszanie lightbox'em lub czyms podobnym. To domyslne powiekszanie duzego zdjecia jest zrobione zupelnie nieintuicyjnie i naprawde nie rozumiem dlaczego tego tworcy mageto nie wymienia na cos bardziej przyjaznego. Widzial ktos moze sklep na magento z powiekszaniem zdjec jak w prestashop? Nie chodzi mi o sam ThickBox, tylko o to, ze po najechaniu na miniaturke najpierw zmienia sie to powiekszone zdjecie, a jesli chce sie powiekszyc do maksymalnego rozmiaru to wystarczy kliknac albo miniaturke albo to juz powiekszone zdjecie.

jemoon, dzieki za czesciowe rozwiazanie problemu... w zasadzie w tej wiekszej i istotniejszej czesci problem rozwiazany. Pierwszy raz mi sie zdarzylo, ze cos dziala na IE, a na Firefox nie dziala :)

PS. Dla testow wrzucilem clearbox zamiast lightbox i dziala. Tak wiec moglem cos wczesniej przy instalowaniu lightboxa spieprzyc lub nie dzialal ze wzgledu na ten prototype, o ktorym pisal jemoon.
Dobry hosting pod Magento? A może sklep KQS? Tak dla kontrastu...

jemoon Avatar użytkownika
Administrator

Posty: 529
Lokalizacja: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0

witam,
jeśli pomogła Tobie druga rada to nie oznacza, że wina leży po stronie serwera. Korzystasz może z jakichś innych dodatków js'a?? Może masz zaimplementowane ładowanie jQuery?


Posty: 116
Gadu-Gadu: 0

Nie, żadne dodatki nie były dodawane, czysta instalacja magento. Wczesniej na serwerze tym samym wszystko dzialalo. Po prostu przy nowej instalacji tak sie dziwnie stalo.

jemoon, a wiesz jak zrobic te galerie jak w prestashop?
Dobry hosting pod Magento? A może sklep KQS? Tak dla kontrastu...

jemoon Avatar użytkownika
Administrator

Posty: 529
Lokalizacja: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0

witam,
jednak ten błąd to wina najnowszej wersji Magento (wg konsoli błędów javy z firebuga). Żeby się go pozbyć na stałe podmień w app/design/frontend/twoj_styl/twoj_uklad/layout/catalog.xml fragment:
<action method="addItem"><type>js</type><name>calendar/lang/calendar-en.js</name><!--<params/><if/><condition>can_load_calendar_js</condition>--></action>

na
<action method="addItem"><type>js</type><name>calendar/lang/calendar-en.js</name><params/><if/><condition>can_load_calendar_js</condition></action>

to powinno pomóc :)

Co do galerii a'la prestashop to jest kilka sposobów na taki efekt, znajdziesz je np na http://www.magentocommerce.com/boards wpisując 'image switch' lub 'color switcher'. W razie problemów pisz to postaram się pomóc.


Posty: 104
Gadu-Gadu: 0

A czy ktoś może napotkał się na błąd w IE 6 oraz 7 ("IE nie jest w stanie wyświetlić strony") w momencie, gdy na stronie produktu jest lightbox i są Custom Options?

Pozdrawiam,


Posty: 1564
Gadu-Gadu: 0

IE7 chodzi bez problemu u mnie w takiej konfiguracji. Raczej to nie ma nic do rzeczy.
hosting-magento.pl
Hosting-Magento.pl = szybki hosting + bezpłatna pomoc z problemami Magento (także programistyczna)


Posty: 116
Gadu-Gadu: 0

Jednak zdecydowalem sie na zainstalowanie magento od poczatku, bo okazalo sie, ze nie da sie zlozyc zamowienia. W momencie, gdy z koszyka przechodzilo sie dalej to wyskakiwala strona z bledami. Naprawde czasami to az mam dosc tego softu, wiecej z nim problemow niz mozliwosci, jakie daje.
Dobry hosting pod Magento? A może sklep KQS? Tak dla kontrastu...

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale